Koszt usług zależy od wielu czynników, między innymi:
- rodzaju ewidencji księgowych
- ilości dokumentów i dekretów księgowych
- wielkości zatrudnienia
- profilu działalności
Ostateczna oferta jest każdorazowo indywidualnie ustalana z Klientem
Przykładowe ceny usług (wartości brutto):.
- Ryczałt ewidencjonowany – od 120 zł
- Ryczałt ewidencjonowany (podatnik VAT) – od 150 zł
- Księga przychodów i rozchodów (do 20 dowodów księgowych) – od 120 zł
- Księga przychodów i rozchodów (podatnik VAT) (do 20 dowodów księgowych) – od 150 zł
- Księga przychodów i rozchodów (od 20 do 50 dowodów księgowych) – od 250 zł
- Księga przychodów i rozchodów (podatnik VAT) (od 20 do 50 dowodów księgowych) – od 300 zł
- Księga przychodów i rozchodów (powyżej 50 dowodów księgowych) – cena ustalana indywidualnie
- Księgi handlowe – od 500 zł
- Obsługa kadrowo-płacowa jednego pracownika – 25 zł
- Sporządzanie i rozliczanie umów zleceń oraz umów o dzieło – 20 zł / zleceniobiorca
Usługi dodatkowe
- Sporządzanie bilansu oraz rachunku zysków i strat:
- rocznego: 100% miesięcznej stawki
- półrocznego: 50% miesięcznej stawki
- kwartalnego: 25% miesięcznej stawki
- miesięcznego: 10% miesięcznej stawki
- Sporządzanie sprawozdania do GUS:
- 10% miesięcznej stawki
- Przygotowanie wniosku o zwrot VAT za materiały budowlane – od 100 zł
- Rozliczenie roczne (dochody krajowe) – od 25 zł
- Rozliczenia roczne (dochody zagraniczne) – od 35 zł
Oferta nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego